Markedsføring er en vigtig faktor hos alle virksomheder, da det er sådan man øger kendskabet til sit virksomhedsnavn. Det er derfor relevant at vælge den rette markedsføringsstrategi, så man bedst muligt når ud til den målgruppe man godt kunne tænke sig. Det er derfor relevant at kigge på målgruppen og tilpasse markedsføringsstrategien derefter. Er I et tøjbrand som gerne vil nå det yngre segment skal I helt klart gøre brug af SoMe, da en stor del af de unges liv foregår der. Vil I derimod hellere nå det middel aldrende segment er det oplagt at bruge reklameartikler herunder firmatøj.
Skab synlighed
At jeres medarbejdere bærer firmatøj, vil det med sikkerhed blive set af omverdenen. Jeres medarbejdere vil først og fremmest have det på i dagligdagen. Har I en del sælgere som er ude til mange møder hos jeres kunder eller kommer måske på mange messer? Så vil det her være oplagt at bruge firmatøj med logo. Det udtrykker seriøsitet og formalitet, som har værdi hos mange kunder. At se præsentabel ud er meget mere attraktivt for kunden og de vil have større lyst til at handle med jer. Derudover vil jeres nuværende kunder være mere tilbøjelige til at handle hos jer. Når de ser jeres logo, vil jeres virksomhedsnavn blive frisket op og de vil derfor nemmere huske jer til næste gang de handler noget af det I leverer. Samt vil det skabe god omtale som jeres nuværende kunder vil videregive til deres omgangskreds som kan tiltrække potentielle kunder. Udover at jeres firmatøj med tryk vil blive set i arbejdstiden, vil det også ofte blive set uden for jeres medarbejderes arbejdstid. Det kan være de skal handle direkte efter arbejdstiden eller hente børn i skolen. Der vil jeres virksomhedsnavn komme til syne for omverdenen. Dem som kender jer vil blive mindet om at I stadig er her, og dem som ikke kender jer vil få kendskab til jeres virksomhedsnavn. Dermed vil firmatøj med logo altså udelukkende have en positiv effekt. Det vil øge kendskabet hos potentielle kunder og minde gamle kunder om I stadig er her. På den måde vil det på sigt skabe mersalg.
Øget fokus på bæredygtighed
Der er kommet et øget fokus på bæredygtighed og den efterspørgsel følger os hos TopSupplies med. 9 ud af 10 af de nye produkter vi opretter er på den ene eller anden måde miljøvenlig. De kan enten have en høj kvalitet og derfor holde længere eller der kan være gjort brug af et recycled materiale. Vi har bæredygtige muligheder inden for næsten alle vores produktkategorier. Inden for firmatøj har vi miljøvenlige materialer såsom RPET, økologisk bomuld, recycled plastik m.m. Så er I også en virksomhed som fokuserer mere og mere på bæredygtighed kan vi imødekomme dette med vores firmatøj. Der er mange muligheder inden for firmatøj og I har rig mulighed for at vælge om det skal være sokker, skjorter, bukser, hoodies eller andet. I vælger også helt selv farver, størrelser m.m., hvor I kan blande det på kryds og tværs. På den måde opnår vi sammen det bedst mulige resultat.